در حال بارگذاری ...
به مراسم خاک‌سپاری نروید

مراسم بدرقه علی سلیمانی را بصورت زنده در فضای مجازی دنبال کنید

پیکر «علی سلیمانی» بازیگر تئاتر، سینماو تلویزیون جمعه، ۲۲ مردادماه در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد. با توجه به خطرات ابتلا به کرونا مراسم بدرقه این هنرمند فقید بصورت زنده در فضای مجازی پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر سیدجواد هاشمی ضمن اعلام این خبر با اشاره به بحرانی بودن وضعیت شیوع کرونا و به درخواست خانواده زنده‌یاد سلیمانی از مردم خواست از شرکت در مراسم خاک‌سپاری این مرحوم خودداری کنند.

 این فیلمساز و بازیگر برجسته سینمای ایران در پیامی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است اعلام کرد: مراسم خاک‌سپاری به صورت زنده پوشش داده خواهد شد و مردم می‌توانند به شکل مجازی شاهد مراسم باشند.

این مراسم از ساعت 13 امروز جمعه 22 مردادماه و از طریق صفحه شخصی سید جواد هاشمی پخش می شود . گفتنی سید جواد هاشمی همچنین از ساعت 10 صبح امروز اقدام به پخش مراسم تشییع ارشا اقدسی بدلکار نامدار ایرانی پرداخته است. 

پیشتر هاشمی از تجربه همکاری با زنده‌یاد سلیمانی گفته بود : از زمانی که علی دانش‌آموز بود با او بزرگ شدم و زندگی کردم. ۲۵ سال تمام در کنار هم نمایش‌های مختلفی را به صورت نذری برای امیرالمومنین اجرا می‌کردیم، من کارگردان بودم و او بازیگر اصلی. بیش از ۳۰ تئاتر مختلف با وی کار کردم که شاید برجسته‌ترین آن‌ها تله تئاتر دروازه ساعات درباره سیدالشهدا بود.

علی سلیمانی فوق العاده شاد و پرانرژی بود. مهمترین ویژگی شخصیتی او هم همین انرژی بالا و شوخ طبعیش بود.علی به علی پیوست.

گفتنی است مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد علی سلیمانی علاوه بر صفجه سید جواد هاشمی(seyedjavadhasheminet)، از صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه هنرمندان به آدرس (artists.fc) و اینستاگرام مهنوش مرادی به نشانی (mahnoushstunt) و حامد تهرانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بامداد پنجشنبه، ۲1 مردادماه به دلیل درگیری ریه در ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران