در حال بارگذاری ...
بر اثر بیماری کرونا

فرشید تمری به سوگ فقدان فرزند نشست

"فرشید تمری" نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر خراسان رضوی، در بامداد چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه فرزند خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان رضوی، محمدرضا تمری فرزند آخر فرشید تمری، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر در روز چهارشنبه 27 مرداد ماه پس از تحمل 10 روز درگیری با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خانواده بزرگ هنرهای نمایشی خراسان رضوی، با ارسال پیام، فرشید تمری را در این مصیبت همراهی کردند.جمعی از اصحاب نمایش، پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر در روز پنجشنبه 28 مرداد ماه با گردهمایی در مقابل منزل این مرحوم به فرشید تمری ادای تسلیت نموده و برایشان طلب آرامش کردند. 

گفتنی است در این مراسم مدیران ارشد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد روشندل، سرپرست معاونت هنری و سینمایی 

و هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، کریم جشنی، ریاست انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی و احمدرضا افشار یکی از اعضا هیات مدیره به همراه تنی چند از هنرمندان و پیشکسوتان حضور داشتند.




مطالب مرتبط

فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم
فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم

فرهاد قائمیان در نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت اعتراف می‌کنم که در بخش روستایی و عشایری که در حوزه تئاتر و سرود متمرکز بود شاهد اتفاقات حیرت‌آوری بودم که موجب شد تمام مردم روستای‌ کردر زندگی و امکنات‌شان را در اختیار هنرمندان و ...

|

اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند
اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

|

نظرات کاربران