در حال بارگذاری ...
رامین پور ایمان در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد :

ستاره بدلی سینما را آماده کرده ام

برای پخش از رادیو نمایش نمایش رادیویی ستاره بدلی سینما با موضوعی اجتماعی را کارگردانی کرده ام.

رامین پور ایمان بازیگر با سابقه تئاتر و سینما در گفت وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت های جدید خود گفت:  به تازگی نمایش رادیویی ستاره بدلی سینما را برای پخش در رادیو نمایش کارگردانی کرده ام.

پور ایمان در باره فضا و مضمون اثرش افزود : این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و نویسنده آن محمد رضا قلی پور است و مضمون و داستان نمایش در باره زندگی چند دختر دانشجوی شهرستانی است که در تهران برای تحصیل در خوابگاهی زندگی می کنند .یکی از این دختران علاقه خاصی به سینما دارد و دوست دارد بازیگر شود . او در ضمن تحصیل برای کمک خرج داشتن به دستفروشی بدلیجات، لباس هم در مترو و پیادروها می پردازد.دوستان هم اتاقیش از او به خاطر کارهایش عاصی هستند .دراثر بروز حادثه ای این دختر دستگیر می شود و در بازداشت با واقعیت های زندگی و آنچه در تخیل دارد مواجه می شود.

این کارگردان در باره عوامل این نمایش متذکر شد: من در این نمایش فقط کارگردانی می کنم. بیوک میرزایی ، بهناز بستان دوست، نازنین مهیمنی ، شیما جان قربان، مینو جبار زاده، مونا صفی ، مجید حمزه، حمید یزدانی بازیگران اثر هستند.

رامین پورایمان، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و نمایش رادیویی در آثاری همچون «مرد هزارچهره، قهوه تلخ»، «طفلان مسلم»، «نیمه پنهان ماه»، «گالش‌های مادربزرگ» ،«شوخی کردم»،  «بمب؛ یک عاشقانه»، «بمب خنده»، «رؤیای نیمه‌شب تابستان»، «دو فیلم با یک بلیت»، «پول خارجی» ، «خروج» ، «خون پای درخت انار»، «باد شیشه‌ها را می‌شکند»، «سگ‌های گردن بریده»،  «صعود مقاومت‌پذیر آرتورو اوئی»و «اطلسی نو بر شندره کهنه شهرزاد قصه‌ساز» رابازی کرده است.

 




نظرات کاربران