در حال بارگذاری ...
آتش تقی پور در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد:

نقش مهم آموزش برای جوان ها در تلویزیون تئاتر ایران

استفاده از دوره های آموزشی توسط اساتید با تجربه و کار آزموده در تلویزیون تئاتر ایران باعث رشد و ارتقای سطح دانش جوان ها می شود.

آتش تقی پور نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت وگو با ایران تئاتر  با اشاره به این مطلب گفت: نزدیک به دو سال است که در اثر شیوع کرونا اغلب فعالیت های تئاتری به خصوص اجرای نمایش در سالن ها دچار تعطیلی شده است و خیلی از مخاطبان ارتباطشان با تئاتر کم رنگ شده است. بنابراین ایجاد راه های جدید حفظ این ارتباط که به اشکال و شیوه های مختلفی است می تواند اثرات مثبتی داشته باشد. راه اندازی تلویزیون تئاتر ایران یکی از این راهکارهای مناسب و خوب است و می تواند در بین هنرمندان تئاتر هم ایجاد انگیزه کند.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به حمایت از نمایش هایی که به دلیل شیوع موج های مختلف کرونا فرصت روی صحنه رفتن را پیدا نکرده اند افزود: تلویزیون تئاتر ایران با ضبط و فیلمبرداری خوب و مناسب از این نمایش ها می تواند تا حد زیادی ایجاد انگیزه در گروههای نمایشی کند و در آنها میل به کار کردن را زنده نگه دارد و از همه مهم تر مخاطب هم نمایش های جدید را ببیند و با ارزش کاری این جوان های با انگیزه و خوشفکر بیشتر آشنا شوند.

این بازیگر با اشاره به نقش مهم آموزش در تئاتر افزود: با تعطیلی فعالیت ها حضوری  دانشگاه های کشورب و رونق تدریس در فضای مجازی ، تلویزیون تئاتر ایران هم می تواند از این پتانسیل به نفع احسنت بهره برداری کند  و با حضور اساتید کارآزموده و با تجربه کلاس های آموزشی متفاوتی را در اختیار علاقمندان قرار دهد تا بتوانیم از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم و امیدوار باشیم با تکمیل واکسیناسیون عمومی دوباره به شرایط نرمال و عادی بر گردیم.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت

هنرمندان شهرستانی را فراتر از جشنواره‌ها ببینیم
گفت‌وگو با آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت

هنرمندان شهرستانی را فراتر از جشنواره‌ها ببینیم

آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت، با وجود تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، خواستار آن شد تا هنرمندان شهرستانی، فراتر از چنین رویدادها و گردهمایی‌های هنری دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

|

نظرات کاربران