در حال بارگذاری ...
در فصل تئاتر تبرستان مازندران

کارگاه تخصصی نمایشنامه نویسی زیر نظر ایوب آقاخانی برگزار می‌شود

ایوب آقاخانی نویسنده بازیگر و کارگردان تئاتر کارگاه تخصصی نمایش نامه نویسی در مازندران را برگزار می‌کند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، یاسر محمودی برنتی مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان در این باره گفت: کارگاه تخصصی نمایشنامه نویسی علاوه بر رویکرد آموزشی، نگاهی تولید محور داشته و علاقمندان می‌توانند ایده‌های اولیه نمایشی خود را به شکلی مجوز و تایپ شده برای حضور در این دوره آماده کرده و به شماره واتس اپ ۰۹۱۱۷۸۱۲۵۶۵ ارسال کنند.

وی افزود: در نظر داریم محور موضوعی آثار مورد نظر جهت تولید با در نظر گرفتن زیست بوم مازندران ( شخصیت ها و وقایع مهم تاریخی، آیین و آداب ویژه استان، اقلیم و جغرافیای مازندران و قصه های فولکلور) باشد.

محمودی برنتی با اشاره به این نکته که علاقمندان تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند تا ایده های اولیه خود را جهت حضور در کارگاه فوق ارسال کنند گفت: فصل تئاتر تبرستان به شکل رایگان در دو دوره مجازی و حضوری است و در نهایت بنا به تشخیص مدرس به نویسندگان موفق گواهینامه اعطا شده و مجموعه ای از تولیدات نمایشنامه به چاپ خواهد رسید.

 این دوره آموزشی با برنامه ریزی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران