در حال بارگذاری ...
با استقبال گسترده شهروندان اهواز از سوگواره رقم خورد؛

شب های متفاوت اهواز با سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی

سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با مشارکت شهردار اهواز در حال برگزاری است با استقبال گسترده شهروندان و علاقه مندان تاهواز مواجه شده است و اربعین متفاوتی را در سطح شهر اهواز رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با مشارکت شهردار اهواز در حال برگزاری است با استقبال گسترده شهروندان و علاقه مندان تاهواز مواجه شده است و اربعین متفاوتی را در سطح شهر اهواز رقم زده است و در میان استقبال مردم از اجراهای نمایش خیابانی و مجالس تعزیه خوانی بیش از هر چیز دیگر به چشم می آید.

نمایش‌های «طلا»، «سرداران بی نشان»، «سردار علمدار»، «قصه گویی عاشورا» و «غریبه در شهر» آثاری خیابانی هستند که در چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با استقبال گرم و قابل توجه مخاطبان و علاقمندان مواجه شدند و مجالس تعزیه خوانی اجرا شده در سطح شهر اهواز نیز با استقبال چشمگیر و گستره مخاطبان اهوازی همراه بوده است.

چهار راه سلمان فارسی، ابتدای خیابان آزادگاه، میدان شهداء، پارک زیتون، شهرک دانشگاه، آستان مقدس علی ابن مهزیار اهوازی، پارک شهید سبحانی لشکر، فاز یک پادادشهر، گلستان و زیتون کارگری 11 مکانی هستند که آثار چهارمین سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی در آن ها اجرا می شوند.

چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی به دبیری مصطفی بوعذار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای ایران، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی از 1 الی 5 مهرماه 1400 در یازده نقطه کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند
برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند

مجید افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی در آیین شب‌چراغ «شاماران»، از خوشحالی خود بابت توجه مدیران هنری کشور به نمایش ایرانی و همچنین حضور هنرمندان جوان در این عرصه گفت.

|

نظرات کاربران