در حال بارگذاری ...
پهلوانان نمی‌میرند

«ورودی پنج» در تماشاخانه مهر روی صحنه می‌رود

نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی، عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، اجراهای خود را در تماشاخانه مهر آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر گروه هنری چهره با نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی،بار دیگر چراغ تماشاخانه مهر را روشن می‌کند و میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:«پهلوان ولی در آخرین روزهای عمر خود قرار دارد و تصمیم گرفته که جانشین خود را انتخاب و معرفی نماید،پس مردم شهر را توسط دخترانش به آزمون می‌کشد،تا دریابد چقدر آمادگی پذیرش نایپ پهلوان در شهر و مردم وجود دارد.»

سعید بحرالعلومی،یوسف طاهریان،افشین قدیمی،فریبا رسولی،مروارید معصومی،ماهان جعفری،مهرنوش حسینی،سید محمدحسینی،شهرام طهماسبی و زهرا بهاری،بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور و مجری طرح:لیلا فیضی،طراح صحنه،نور و لباس:یوسف طاهریان،آهنگساز:محمد فرشته‌نژاد،دستیار کارگردان:محمدرضا جعفری،طراح پوستر و بروشور:شهرام طهماسبی،مجری پوستر و بروشور:پرستو ارفعی،منشی صحنه:هانیه حسینی،مدیر صحنه:نازنین قرش‌پور،اجرای نور:محمدرضا جعفری،بهار حسینی،اجرای صدا:هانیه حسینی،مدیر روابط عمومی:بهار حسینی و عکاس:ریحان رشیدمهربان،اشاره کرد.

نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی هر روز از ۳۱ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه مهر به نشانی خیابان حافظ،نبش سمیه،حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران