در حال بارگذاری ...
با حمایت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی تالار هنر؛

اجرای نمایش «طوفان» در سالن نقش جهان اصفهان

نمایش «طوفان» به نویسندگی حسین فدایی حسین و طراحی و کارگردانی احسان جانمی را از ۵ تا ۱۹ مهرماه جاری، در سالن نقش جهان تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان، دفتر تخصصی هنرهای نمایشی تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، با همکاری حوزه هنری این استان نمایش «طوفان» را بعنوان یکصد و هفتمین تولید گروه نمایشی کاوش روی صحنه می برند.

بر اساس این خبر، نمایش «طوفان» به نویسندگی حسین فدایی حسین و طراحی و کارگردانی احسان جانمی از روز 5 تا 19 مهرماه جاری ۱۴۰۰ هر روز ساعت 18:30 در سالن نقش جهان تالار هنر اصفهان روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش مهدی تقی پور، محمد ترابی،  محسن احمدی نیک، ساناز نوربخش و احمد خوانساری بعنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

بازی سازان: رضا توکلی، مهدی هادیان، امین شب انگیز، سجاداسماعیلی، محمد امین داستان پور، مهدی حق شناس، محمد طاهری، امیر حسین جمشیدی، محمد رضا حسینی، حسن رحیمی، حسین دادگر، محمد ثالثی‌، مهدی جلالی

مشاور کارگردان: مائده وحید




مطالب مرتبط

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

گفت‌وگو با داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

احسان جانمی: تئاتر در جریان‌سازی فرهنگی تاثیرگذار است
گفت‌وگو با داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

احسان جانمی: تئاتر در جریان‌سازی فرهنگی تاثیرگذار است

احسان جانمی عضو هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری می‌گوید لازم است ارگان‌ها و نهادها از نظر تأمین هزینه‌های اجرایی و حمایت از هنرمندان وارد چرخه برگزاری رویدادها و جشنواره هنری چهارمحال و بختیاری شوند و برای تئاتر هزینه کنند زیرا اهمیت و اثرگذاری آن ...

|

نظرات کاربران