در حال بارگذاری ...
به دنبال استقبال تماشاگران

اجرای نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» تمدید شد

نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که جمعه دوم مهرماه اجرایش به پایان رسیده‌ بود، از امروز تا ۲۳ مهرماه تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که تا جمعه 2 مهرماه روی صحنه بود، تا 23 مهرماه تمدید شد. این نمایش پس از سه روز تعطیلی از امروز 6 مهرماه مجدد هرشب جز شنبه‌ها ساعت 20 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است «درخت شیشه‌ای آلما» هفته‌ آینده در تاریخ‌های 13 تا 15 مهر به دلیل مقارن شدن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اجرا نخواهد داشت.

این نمایش تا کنون با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده و هفته پایانی قبل از تمدید تمامی بلیت‌های ظرفیت قابل فروش در هر شب به فروش می‌رسید. همچنین رضا بهبودی، دکتر شهرام گیل‌آبادی، پریسا مقتدی، مصطفی کوشکی، مهرداد کوروش‌نیا، کاوه سجادی‌حسینی، حسین مسافرآستانه، هانا کامکار، بهرام ابراهیمی، حامد نصرآبادیان، شهرو خردمند، یاسر خاسب، رضا مهدی‌زاده، راما نامی، تینو صالحی، رضا بهرامی، کهبد تاراج، نیلوفر پارسا، نجلا نظریان و لبخند بدیعی از جمله هنرمندانی هستند که به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

کاوه مرحمتی، آذین نظری، آیدین بهاری، کامیار دریاکناری و سحر خرم‌نژاد بازیگران «درخت شیشه‌ای آلما» هستند.

 در خلاصه داستان این نمایش این‌طور آمده: «کتابی به دست یک زوج جوان و عاشق می‌رسد که صفحه اول آن نوشته شده: بعد از ورق زدن این صفحه، زندگی شما تغییر خواهد کرد. لطفا با احتیاط ورق بزنید؛ زن و شوهر کتاب را ورق می‌زنند و...» 

«درخت شیشه‌ای آلما» کاری از گروه ریگولیتو است که پس از «شبی بیرون از خانه» ،«آوریل 1912» ، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می‌شود.

فواد خراباتی (مجری طرح)، فرشاد فزونی (طراح موسیقی و فضاهای صوتی)، سعید حسنلو (طراح صحنه) ، الهام شعبانی (طراح لباس)، علی کوزه‌گر (طراح نور)، تینا بخشی (طراح گریم)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک، تیزر و عکاس)، ماهان صادقی(دستیار کارگردان) و علی سیبی (دستیار تولید) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی) دیگر عوامل این پروژه هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

نظرات کاربران