در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر جشنواره سی و دومین دوره

مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر استان گلستان تمدید شد

فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اعلام کرد به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای گروه‌های متقاضی مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا ۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، دومین نشست شورای سیاست گذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان روز دوشنبه 19 مهر 1400 با حضور دبیر جشنواره در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد. 

فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان از استقبال قابل توجه هنرمندان تئاتر استان جهت حضور در این رویداد خبر داد و اعلام کرد به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای تولیدکنندگان آثار متقاضی آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه تا ۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از استقبال هنرمندان ابراز امیدواری کرد و گفت:با توجه به برنامه‌های متنوع و ارزشمند دبیرخانه جشنواره و همچنین اضافه شدن دو بخش رقابتی به این رویداد،مسلما حمایت‌های مسئولین باید دو چندان باشد و در این راستا پیشنهاداتی را به انجمن هنرهای نمایشی ارائه نمودند.

سید مهدی صمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان نیز در این باره گفت:با توجه به آیین نامه جدید مرکز در خصوص ثبت موئسسه انجمن هنرهای نمایشی و مراحل بروکراسی اداری وضعیت بخش‌هایی از انجمن هنوز به ثبات نرسیده و هیئت مدیره انجمن و مدیرعامل محترم تمام توان خود را برای آماده سازی همه بخش‌ها به کار گرفته است. صمدی درباره جشنواره گفت:تلاش‌های جناب مصدق به عنوان دبیر این دوره ستودنی و قابل تقدیر است و امیدواریم بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استان در این رویداد مهم از ایشان به عنوان دبیر و از این رویداد به عنوان یک اتفاق فرهنگی و هنری مهم،حمایت چشمگیری داشته باشند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری فرشید مصدق در نیمه دوم آبان ۱۴۰۰ در گرگان برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت‌داوران و بدون اولویت، نمایش‌های «بی‌هوده» از گرگان، «پینو» از علی‌آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «میم» از ...

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران