در حال بارگذاری ...
حمید ابراهیمی در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد:

نمایش ابرو کمان را روی صحنه اجرا می کنم

نمایش تاریخی و اسطوره ای ابرو کمان را با بهبود شرایط کرونایی روی صحنه اجرا می کنم.

حمید ابراهیمی نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های جدید خود گفت : قصد دارم نمایش ابرو کمان را بهبود و تثبیت شرایط کرونایی برای اجرای عمومی آماده کنم. این نمایش  مضمونی تاریخی و اسطوره ای دارد و سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر دو اجرا داشت ومورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت . تبسم هاشمی حائری، ماریه ماشاالهی، ملیحه مقیمی، اهورا ابراهیمی، مریم مهریان و زری اماد در این نمایش بازی داشتند.برای اجرای این نمایش دو سالن سرو و چارسوی تئاتر شهر را مد نظر دارم و بعد از آماده شدن شرایط اجرا با یکی از این دوسالن به توافق می رسم.

این نویسنده در باره مضمون نمایش عنوان کرد : این نمایش درباره آرش کمانگیر و سه زن است. یکی از ویژگی‌های این اثر این است که یک کار منظوم است و از زاویه دیگری به آرش نگاه کرده است و در این اجرا از تکنیک های تئاتر ایرانی ایرانی مانند پرده‌خوانی و چیزهای دیگر که در نمایش‌های ایرانی وجود دارد استفاده کرده‌ام. در واقع نمایش کمان ابرو یک نمایش روایی است. گاهی بازیگر از خود جدا می‌شود و نقش‌های متفاوتی را بازی می‌کند. در این کار از موسیقی زنده هم استفاده شده است.

این بازیگر در باره سایر فعالیت های خود گفت : چندی قبل مجموعه اشعارم را روانه بازار نشر کرده ام و نمایشنامه ای با نام ایران نوشته ام که به زودی برای چاپ و نشرش اقدام می کنم.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران

جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، با آثار کم‌تر و باکیفیت‌تر برگزار شوند
گفت‌وگو با حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران

جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، با آثار کم‌تر و باکیفیت‌تر برگزار شوند

حمید ابراهیمی، داور جشنواره خاوران (مشهد)، بر این باور است هر چقدر تعداد آثار راه‌یافته از استان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای کاهش یابد و بر کیفیت آن ها افزوده شود، این رویداد را باشکوه‌تر و زیباتر خواهد کرد.

|

نظرات کاربران