در حال بارگذاری ...
با کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد

اجرای نمایش «افسانه ببر» در تالار چهارسو تئاتر شهر آغاز شد

اجرای نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی صدرالدین زاهد از روز سه شنبه بیستم مهر ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «افسانه ببر» به نویسندگی داریو فو و برگردان، طراحی، کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد از روز سه شنبه بیستم مهر ماه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: «این نمایش تک نفره که اثری درباره رابطه انسان و طبیعت است به ارتباط یک سرباز زخمی چینی و یک ببر می‌پردازد که در این رابطه هر دو آن‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند.

سرباز چینی با شرکت در راهپیمایی بزرگ چین از منچوری حرکت می‌کند اما در میانه راه در درگیری با سربازان دشمن زخمی شده و از ادامه مسیر بازمانده و از دوستان خود جدا می‌شود. او درگیر سیلاب عظیمی شده و به‌سختی می‌تواند جان خود را نجات دهد. به امید نجات به غاری پناه می‌برد اما آنجا با ببری رو‌به‌رو می‌شود و...»

نمایش «افسانه ببر» ساعت 19 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر است.

شایان ذکر است هم اکنون علاوه بر اجرای نمایش «افسانه ببر» در تالار چهارسو، نمایش «داستان باغ وحش» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و نمایش «تن‌ها» به کارگردانی علیرضا معروفی در تالار سایه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر هستند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نمایش «افسانه ببر» ساعت 19، نمایش «داستان باغ وحش» ساعت 19:30 و نمایش «تنها» ساعت 18:45 روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران