در حال بارگذاری ...
سید محمد جواد کبودرآهنگی اعلام کرد

نیمه آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره تئاتر همدان

آخرین مهلت ارسال آثار صحنه‌ای هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه ۱۵آبان است و این تاریخ امکان تمدید نخواهد داشت .

سیدمحمدجواد کبودرآهنگی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با اعلام گاه شمار جشنواره به به خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و به منظوری برنامه ریزی بهتر گروه های نمایشی استان جهت حضور در مرحله ارزیابی جشنواره سی و سوم تئاتر استان همدان گاه شمار جشنواره اعلام شد.

وی افزود: به این منظور آخرین مهلت ارسال آثار صحنه‌ای هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه ۱۵آبان است و این تاریخ امکان تمدید نخواهد داشت. درگاه همدان تئاتر به عنوان تنها مرجع ثبت نام شناخته می‌شود که هنرمندان باید فرم پیوست در فراخوان را تا مهلت تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند

کبودرآهنگی افزود:با توجه به سرعت واکسیناسیون مقابله با ویروس کووید ۱۹،بدیهی است درصورت مناسب بودن شرایط پروتکل‌های بهداشتی،بازبینی آثار نمایشی به صورت زنده انجام خواهد شد.

دبیر جشنواره تئاتر استان درخصوص زمان اعلام نتایج هیات انتخاب گفت:به منظور برنامه ریزی گروه‌های نمایشی آخرین زمان اعلام نظر هیأت ارزیابی جشنواره سی و سوم،۲۰ آبان در نظر گرفته شده است

سید محمد جواد کبودرآهنگی گفت:آخرین مهلت جهت ارسال لوح فشرده و تقاضانامه شرکت در جشنواره ۱۵ آبان ماه سال جاری است و جشنواره در نیمه نخست آذر ماه برگزار خواهد شد.

 

نسخه Word و PDF فرم شرکت در سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران