در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سی وسومین دوره

اعضای هیات انتخاب جشنواره تئاتر استانی هرمزگان معرفی شدند

دبیر سی سومین جشنواره تئاترهرمزگان طی احکامی جداگانه “فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضا زارعی” را به عنوان اعضای هیات انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استانی منصوب کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از هرمزگان دبیر سی سومین جشنواره تئاترهرمزگان طی احکامی جداگانه “فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضا زارعی” را به عنوان اعضای هیات انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استانی منصوب کرد.

حسین کریمی در گفت و گویی،افزود:سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان هرمزگان نیز در نیمه دوم آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فریده گرمساری،مجید سرنی زاده و علیرضازارعی اعضای هیات انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را تشکیل می‌دهند،تصریح کرد:مجید سرنی زاده،متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری،نویسندگی،طراحی و کارگردانی که در سال‌های اخیر پژوهش هایی را در زمینه هنرهای نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه کرده است.سرنی زاده سابقه تدریس در مرکز آموزش فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی،دانشگاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را دارد.

کریمی ادامه داد: وی کاندیدای جایزه پژوهشی استاد ناظر زاده کرمانی بوده و در سال ۱۳۹۵ با گروه تئاتر کارگاه توانسته در میان دوازده گروه منتخب مرکز مطالعات قشقایی تهران قرار بگیرد. ترجمه نمایشنامه مرد زباله‌ای اثر ویسنی یک و داستان‌های کوتاه بالکن روبرو و خداحافظی از آثار منتشر شده ادبی وی هستند. تحصیلات دانشگاهی سرنی زاده در زمینه ریاضیات کاربردی،فلسفه علم و مدیریت است.

دبیر سی سومین جشنواره تئاتر هرمزگان همچنین در خصوص سابقه کاری فریده گرمساری،خاطرنشان کرد:وی متولد ۱۳۵۲ دانش آموخته موسسه سمندریان،فارغ التحصیل رشته(بازیگری و تئاتر کاربردی)اولین حضور در صحنه تئاتر در سن ۹ سالگی(چهارم ابتدایی)با نمایش‌های مدرسه‌ای و شرکت در جشن و جشنواره‌های دانش آموزی به صورت متداول. شروع فعالیت هنری و بازیگری به صورت جدی از سال ۱۳۶۶_۱۳۶۷ با گروه اندیشه به سرپرستی شادروان احمد حبیب زاده. همکاری با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس(نمایش‌های رادیویی،تلویزیونی)داوری چندین مرحله جشنواره دانش آموزی مرحله شهرستان و استانی. داور جشنواره‌های مونولوگ،بسیج تئاتر استانی،ضامن آهو،خلیج فارس،تئاتر منطقه آزاد قشم،تئاتر درسی شهرستان میناب و…تدریس(بازیگری)در مرکز تربیت معلم فاطمه الزهرا بندرعباس،دوره آموزش ضمن خدمت(تئاتر کودک و بزرگسال)مربیان آموزش پرورش بندرعباس،بندرلنگه و میناب و آموزش در خانه جوان را در کارنامه دارد.

وی در خصوص علیرضا زارعی و سابقه کاری اش،عنوان کرد:زارعی فارغ التحصیل سینما(فیلمسازی)در مقطع کارشناسی،دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی،تهیه کننده،کارگردان و نویسنده(صداوسیمای مرکز خلیج فارس)،عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران،عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان هرمزگان،عضو انجمن سینماگران استان هرمزگان که علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های بسیاری توانسته دیپلم افتخار و نشان جشنواره بین المللی تئاتر کارتاژ،کشور تونس برای بازی در نمایش پری،تقدیر ویژه بازیگری در سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای بازی در نمایش پری،جایزه ویژه کارگردانی برای نمایش بانوی آب‌ها در نخستین جشنواره تئاتر شهر تهران،دیپلم افتخار و تندیس بازیگری برای نمایش خواجه عطا در سی امین جشنواره تئاتر استان هرمزگان و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره ملی فیلمنامه نویسی افق برای فیلمنامه برگزیده کالسکه را کسب کند




نظرات کاربران