در حال بارگذاری ...
توسط هیئت هیات انتخاب

اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره تئاترخلخال اعلام شد

نتایج بازبینی آثار شرکت کننده در هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، هیئت انتخاب هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، نتایج بازبینی نمایش های شرکت کننده در این جشنواره را اعلام کردند.

سعید نوریان، جاوید رخشانی و نادرآزاددل از اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان اردبیل که به عنوان هیات انتخاب آثار  9نمایش را برای حضور در بخش های خیابانی، ویژه و مسابقه این دوره از جشنواره تئاتر خلخال معرفی کردند.

نمایش های «سوسموش لاله» نوشته حبیب وطن دوخت و کار بهمن محیطی، «ولپن»(روباه) نوشته و کار شیرزاد عسگری و «تحقیق»(چمچه خاتون) نوشته لیلی سلمانی و کار سلمان شفیعی در بخش خیابانی، نمایش های«آفتابگردان» نوشته فرزاد فرزانه به کارگردانی سلمان شفیعی، «مرگ در نمی زند»( در سه اپیزود ) نوشته حمید رضا قاسمی، به کارگردانی میلاد اسدالله زاده، «هملت ماشینی» نوشته هاینر مولر و کار محمدتقی خسروی، «بعیدا» نوشته و کار محمدرضا اسدی و «سناره های شط» نوشته و کار لیلی سلمانی  در بخش مسابقه و نمایش های «آخشیج» نوشته و کار محسن باقراوغلی  «تولددوباره یک لاله»نوشته اردشیرعابدی به کارگردانی محی الدین دوستی در بخش ویژه این جشنواره روزهای ششم تا هشتم آبان ماه در شهر خلخال اجرا خواهند شد.

هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ خلخال با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی ایران، موسسه هنرهای نمایشی استان، موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز برگزار می‌شود.

این جشنواره روزهای ششم تا هشتم آبان ماه با حضور دو گروه نمایشی در بخش خیابانی، دو گروه نمایشی در بخش ویژه و 5گروه نمایشی در بخش مسابقه برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران