در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه

هیات انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شدند

فرشید مصدق دبیر جشنواره طی احکام جداگانه ای، رسول احمدی، احمد جندقی و سعید کاظمیان را به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، فرشید مصدق دبیر جشنواره طی احکام جداگانه ای رسول احمدی، احمد جندقی و سعید کاظمیان را به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی کرد.

همچنین از سوی دبیر جشنواره طی حکمی صفر روحی به عنوان ناظر هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شد. هر 4 نفر عضو هیئت انتخاب از هنرمندان برجسته و با تجربه کشور و دارای تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر هستند. 

تا پایان روز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ که تاریخ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره بوده است تعداد ۱۸ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای ثبت نام اولیه نموده و همگی این آثار فیلم و مدارک خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند. اما در بخش مسابقه تک گویی زنان ۱۲ اثر و تک گویی مردان ۱۱ اثر ثبت نام نموده ولی تعدادی از آنها فیلم اثر خود را تا پایان مهلت ارسال به دبیرخانه نرسانده و از مسابقه حذف شده‌اند.

در بخش مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر استان نیز ۱۲ اثر ثبت نام اولیه انجام داده‌اند که تعدادی از آنها موفق به ارسال به موقع فیلم اثر به دبیرخانه نشده‌اند.

روز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ از سوی هیئت انتخاب ۸ اثر برای بخش مسابقه صحنه‌ای،۴ اثر برای بخش مسابقه تک گویی مردان،۴ اثر برای بخش مسابقه تک گویی زنان و ۵ اثر برای بخش مسابقه تئاترهای کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر معرفی خواهند شد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان هفته آخر آبان ۱۴۰۰ در گرگان برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران