در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

نشست مشترک معاونت هنری و شورای نظارت بر نمایش خوزستان

نشست مشترک مجموعه معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضای شورای نظارت بر نمایش استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نشست مشترک مجموعه معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اعضای شورای نظارت بر نمایش خوزستان با حضور ناصر چنانی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری اداره کل، آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل و رضا شیرازی، سیدمنصور ناصری، علی اکبر پشم فروش و حسن سلیمی فر از اعضای شورای نظارت بر نمایش روز چهارشنبه 12 آبان ماه 1400 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همکاری و فعالیت‌های اعضای شورای نظارت بر نمایش استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

ناصر چنانی در ادامه تاکید کرد اعضای شورای نظارت بر نمایش در زمان بازخوانی متون نمایشی نهایت دقت را به کار گیرند.

وی در ادامه ضمن برشمردن مسائل مختلف نمایشی،خطاب به اعضای شورای نظارت بر نمایش خوزستان تصریح کرد حتما در زمان بازبینی نکات فنی و کیفی نمایش‌ها به طور کامل رعایت شود تا بتوانیم آثار با کیفیتی را به مخاطبان عرضه نماییم.

معاون هنری سینمایی اداره کل در پایان تاکید کرد با توجه به برگزاری جشنواره‌های مختلف تئاتر در این ایام،اعضای شورای نظارت بر نمایش با ستاد برگزاری جشنواره‌ها برای بررسی متون و فیلم آثار نمایشی همکاری لازم را داشته باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران