در حال بارگذاری ...
استان کرمانشاه؛ پیشتاز در تعداد نمایشنامه ارسال‌شده

حضور ۶۵ اثر از ۱۶ استان در بخش نمایشنامه‌نویسی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

سعید نوروزی، دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد اعلام کرد: در بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر مرصاد، استان کرمانشاه با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه نویس بیشترین سهم را در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داشت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، نوروزی با بیان این مطلب، افزود: مجموع آثار و نمایشنامه‌های رسیده به جشنواره ۶۵ اثر بود که از ۱۶ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

او ادامه داد: هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و همدان در این دوره از جشنواره آثار ارسال کرده بودند و استان کرمانشاه نیز با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه‌نویس بیشترین آثار را به خود اختصاص داده بود.

نوروزی گفت: ۵ نمایشنامه برتر پس از داوری معرفی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد و نمایشنامه‌ها در بخش نمایشنامه‌خوانی جشنواره توسط گروه‌های استانی خوانده خواهند شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم آثار منتخب جشنواره را به چاپ برسانیم تا در دوره‌های بعدی مورد استفاده گروه‌های نمایشی قرار گیرند.




نظرات کاربران