در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

مهلت شرکت در سی‌و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان تمدید شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ارسال ۱۱ اثر به دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی، گفت: مهلت شرکت در جشنواره به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، امیر مصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به انتشار فراخوان شرکت گروه‌های نمایشی علاقه‌مند به حضور در این جشنواره در تاریخ ۲۰ مهرماه امسال اشاره کرد و اظهار کرد:آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان ماه تعیین شده بود که این مهلت به مدت یک هفته تمدید شد.

امیر مصباح در ادامه با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این جشنواره،افزود:رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش،بومی سازی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعدادهای جوان و استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی برخی از اهداف جشنواره است.

وی با بیان اینکه موضوع آثار تولید شده برای این جشنواره آزاد است،تصریح کرد:موضوعات مرتبط با شعار سال،کرونا و کاهش آسیب‌های اجتماعی،شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده،موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر بومی،منطقه‌ای و ایرانی اسلامی و پدافند غیرعامل در اولویت هستند.

مصباح با اشاره به اینکه این جشنواره در نیمه اول آذر ماه امسال برگزار می‌شود،گفت:نمایش‌هایی که در فاصله زمانی پایان جشنواره تئاتر استانی سال ۹۹ تا ۲۲ آبان ماه امسال اجرای عمومی خود را به پایان رسانده باشند و یا مجوز اجرای عموم از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان دریافت کرده‌اند می‌توانند در بخش رقابتی جشنواره شرکت کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد:از ابتدای انتشارفراخوان جشنواره تا کنون ۱۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران