در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سی و دومین دوره معرفی شدند

هیئت داوران بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر استان گلستان

هدیه تهرانی، محمودرضا رحیمی و مرتضی میرمنتظمی هیئت داوران بخش مسابقه صحنه‌ای سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، هدیه تهرانی، محمودرضا رحیمی و مرتضی میرمنتظمی  اعضای هیئت داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان خواهند بود.

هدیه تهرانی متولد 4 تیر 1351 تهران و اصالتا گرگانی است. تهرانی هنرپیشه سینمای ایران است و تاکنون برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری و همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از دوره نهم جشنواره پیونگ یانگ برای بازی در فیلم پارتی است.

محمودرضا رحیمی متولد 1348 مشهد است. رحیمی کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکترای تخصصی کارگردانی و نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسنده چندین کتاب تخصصی تئاتر

مرتضی میرمنتظمی متولد 1362 مشهد است. میرمنتظمی دارای مدرک کارشناسی  و کارشناسی ارشد کـارگـــــردانـی نــمــایــش میباشد. مرتضی میرمنتظمی آثار موفقی را خلق کرده و توانسته در ایران و کشورهای مختلفی از قبیل هلند، فرانسه، ایتالیا، لهستان، جمهوری چک، ژاپن، کره جنوبی، بلاروس و ارمنستان اجراهای درخشانی داشته باشد که جوایز ارزشمندی را برای او و آثارش به همراه داشته است.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری فرشید مصدق از 27 تا 30 آبان ماه 1400 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|

داور بخش صحنه‌ای جشنواره منطقه‌ای خاوران مطرح کرد

محمودرضا رحیمی: قضاوت فردی نباید جای قضاوت حرفه‌ای را بگیرد
داور بخش صحنه‌ای جشنواره منطقه‌ای خاوران مطرح کرد

محمودرضا رحیمی: قضاوت فردی نباید جای قضاوت حرفه‌ای را بگیرد

محمودرضا رحیمی، داور نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای گفت حق طبیعی تمامی گروه‌ها است که درباره انتخاب آثار سوال بپرسند اما نباید جای قضاوت فردی و حرفه‌ای عوض شود.

|

نظرات کاربران