در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اعلام کرد:

برگزاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل در روزهای 5 تا 7آذر

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری دوره بیست و نهم جشنواره تئاتر استانی در روزهای ۵تا ۷آذر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل در روزهای پنجم تا هفتم آذر خبر داد. وی با بیان اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی استان، استقبال خوبی از این دوره از جشنواره تئاتر استانی داشته اند، افزود: 25 نمایش از شهرستان های استان، متقاضی حضور در این رویداد نمایشی هستند.

وی با اعلام اینکه این نمایش از شهرستان های اردبیل، گرمی، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار و پارس آباد هستند، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره با برگزاری جلسات منظم و برنامه ریزی های مناسب، زمینه را برای حضور گروه های نمایشی در این رویداد مهم فراهم کرده اند. عبدالله بحرالعلومی با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی، ویترین برنامه های تئاتری است، گفت: این جشنواره بستر مناسبی است تا گروه های نمایشی با همدلی و رفاقت، آخرین تولیدات نمایشی خود را در معرض قضاوت هیئت داوران و دید هنرمندان و هنردوستان قرار دهند.

وی با اعلام اینکه برگزیده های این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه خواهند یافت، ضمن قدردانی از تلاش های موسسه هنرهای نمایشی استان، از اعضای شورای سیاستگذاری و ستادبرگزاری جشنواره، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان های مختلف استان، ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی و هنرمندان و گروه های نمایشی استان برای برگزاری این جشنواره و رویدادهای نمایشی تقدیر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره های تئاتر در شهرستان های بیله سوار و خلخال؛ از برگزاری ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای در مشگین شهر خبر داد و افزود: امسال سال خوبی برای تئاتر استان اردبیل و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که شده است، تئاتر را در سطح شهرهای استان رونق دهیم.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر استان اردبیل

احیای جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای؛ زمینه‌ساز ارتقای آثار استان‌ها
گفت‌و‌گو با کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر استان اردبیل

احیای جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای؛ زمینه‌ساز ارتقای آثار استان‌ها

ابراهیم عادل‌نیا، نویسنده و کارگردان نمایش «اخته» که به عنوان برگزیده جشنواره تئاتر استانی اردبیل در بخش صحنه‌ای به جشنواره مناطق کشور راه‌پیدا کرده‌ است، با اشاره به برگزاری منظم و باشکوه جشنواره تئاتر استانی، احیای دوباره جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای و تاثیر و نقش آن ...

|

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران