در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سی و دومین دوره

پانته آ پناهی‌ها به تیم داوری جشنواره تئاتر استان گلستان پیوست

پانته آ پناهی ها از سوی دبیر جشنواره به تیم داوری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، از سوی فرشید مصدق دبیر جشنواره، پانته آ پناهی ها به عنوان داور و مدرس ورکشاپ بازیگری در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شد.

فرشید مصدق که پیشتر هدیه تهرانی، محمودرضا رحیمی و مرتضی میرمنتظمی را به عنوان داور معرفی کرده بود در این خصوص توضیح داد که از همان ابتدا خانم پناهی ها مورد نظر ما بوده و با ایشان به توافقاتی رسیده بودیم اما به دلیل مشغله کاری ایشان، برای قطعی شدن حضورشان منتظر هماهنگی های نهایی شدیم که به لطف خدا این هدف به انجام رسید و هم اکنون تیم داوری این دوره از جشنواره تئاتر استان گلستان تکمیل شد. 

همچنین دبیر این دوره از جشنواره افزود: با هماهنگی های صورت گرفته پانته آ پناهی ها در کنار ارزیابی آثار، مدرس ورکشاپ بازیگری در این رویداد نیز خواهد بود.مصدق در این باره توضیح داد: هنرجویان برتر آموزشگاه‌های تئاتر استان برای حضور در این ورکشاپ انتخاب شده اند. 

پانته‌آ پناهی‌ها متولد ۱۳۵۶ تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه مطرح در کشور است. پناهی ها کارشناس کارگردانی سینما از مؤسسه آموزش عالی سوره است.
پانته آ پناهی ها بازی در نمایش های  «جنایت و مکافات»،  «ملاقات»،  «تن شوری»،  «نامبرده»،  «هملت»،  «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»،  «پرتغال های کال»،  «کالیگولا»،  «عجایب مخلوقات»،  «خانه سربی»،  «ویتسک»،  «آمدیم نبودید رفتیم»،  «نامه هایی به تب»،  «شهر بدون آسمان» و «واقعیت اینه که خورشید دور ما میگرده» ایفای نقش داشته است. پانته آ پناهی ها تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره بین الملی تئاتر فجر و جشنواره فیلم فجر به عنوان بازیگر برگزیده شده است.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از 27 تا 30 آبان ماه 1400 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران