در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان اعلام کرد

جشنواره تئاتر استان کرمان از نهم تا دوازدهم آذرماه برگزار می شود

جشنواره امسال استان کرمان با شعار «تئاتر داستان همیشه جاری » و با توصیه مقامات بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 مهدی بذرافشان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان با اعلام این خبر به  خبرنگار ایران تئاتر در کرمان گفت: پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان که جا دارد از  اعضای هیئت مدیره پیشین که در سنوات گذشته برای پویایی و رشد کمی و کیفی هنر تئاتر استان زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم، برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و در نشستی با حضور دکتر علی سلطانی رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاریخ برگزاری این جشنواره از نهم تا دوازدهم آذر اعلام شد. 
بذرافشان تصریح کرد: جشنواره امسال با شعار «تئاتر داستان همیشه جاری » و با توصیه مقامات بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. 

رئیس هیئت مدیره انجمن نمایش استان کرمان اظهار کرد: هنرمندان عزیزی که موفق به اخذ مجوز شورای نظارت بر اجرای تئاتر شهرستان محل سکونت خود شدند می توانند با ارائه درخواست، حضور خود را در بخش مسابقه جشنواره امسال اعلام کنند. 
وی افزود: مرحله انتخاب آثار در جشنواره سی و سوم حذف تا همه تولیدات امکان حضور در جشنواره را داشته باشند. 
این هنرمند تئاتر در پایان اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر سلامت جامعه و استعلام از مراکز و مقامات ذیصلاح در حوزه بهداشت و درمان مراسم اختتامیه را در تاریخ دوازدهم آذر ماه در مرکز استان یا هر شهرستان متقاضی دیگر با حضور همه هنرمندان برگزار کنیم




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

جشنواره سی‌وپنجم تئاتر استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره سی‌وپنجم تئاتر استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان 29 آبان به پایان رسید و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «خانه‌های اجاره‌ای» به کارگردانی مازیار رفعتی و «کلاه شما قاضی» به کارگردانی محسن میرزایی و در بخش خیابانی، نمایش «یادگار پدر» به کارگردانی رضا درویشی موفق شدند به جشنواره مناطق راه ...

|

نگاهی به نمایش «کلاه شما قاضی»

موفقیتی برای محسن میرزایی و تئاتر کرمان
نگاهی به نمایش «کلاه شما قاضی»

موفقیتی برای محسن میرزایی و تئاتر کرمان

مریم امانی: معرفت‌شناسی پوزیتویستی در تحلیل پدیده­‌های انسانی به ابعاد درونی و ذهنی انسان بی­‌توجه بود؛ اما رویکردهای تحلیل گفتمان برآنند که گفتمان‌ها هم دانش و هم تعاملات اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران