در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر

احداث پلاتوی انجمن هنرهای نمایشی قم کلید خورد

با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پروژه احداث پلاتوی انجمن هنرهای نمایشی قم در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاترآغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم ، با موافقت و حمایت سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ، پروژه احداث پلاتو انجمن هنرهای نمایشی آغاز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در جلسه هماهنگی برگزارشده برای احداث این پلاتو که با حضور امیرعلی عموزاده معاون توسعه مدیریت و منابع مالی ، حسن دلیر معاون هنری ، محسن حیدری مدیر حراست ، محمد کاظم رضوانی سرپرست تالار فرهنگ و هنر شهر ، علی فرحناک مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ومرتضی عقیقی عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد ، گفت : وجود یک پلاتوی نمایشی برای تمرین و اجرای گروه های نمایشی در تالار فرهنگ و هنر شهر قم ضروری به نظر می رسید و ما در تلاش هستیم به هر نحو ممکن از احداث و تجهیز این پلاتو حمایت کنیم.

حسینی کاشانی در بخش دیگری از سخنانش از انجمن هنرهای نمایشی خواست تا در فکر احداث دومین پلاتو نیز در ساختمان تالار فرهنگ و هنر شهر قم باشند چرا که از نظر ملزومات زیرساختی تئاتر ، شهر قم دارای ضعف و کاستی ست و همان گونه که قبلاهم اشاره کرده ام ، کفاف هنرمندان این شهر را نمی دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم درپایان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجمن هنرهای نمایشی در برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم ابراز امیدواری کرد نمایش قم با توجه به موقعیت ویژه ی فرهنگی این شهر ، به جایگاه واقعی خود در زمینه تولید آثار فاخر با رویکرد های موضوعی متناسب با فرهنگ عمومی این شهر دست یابد.

در پایان این جلسه ، علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم ضمن تشکر از حمایت های دلسوزانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ، احداث پلاتوی نمایشی تالار فرهنگ و هنر شهرقم را از ملزومات تئاتر قم دانست و ابراز امیدواری کرد این پلاتو بتواند موجب رونق بیش از پیش تئاتر در شهر قم شود.




نظرات کاربران