در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد:

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان انتخاب شدند

پیام دهکردی، فرامرز طالبی و مهرداد هنرمند به عنوان داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، سید امیر مصباح با اشاره به تعیین داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار کرد: «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» به عنوان داوران این مرحله انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به ارسال ۱۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: داوران بازبین بعد از پنج روز بازبینی آثار، شش اثر را شایسته‌ی حضور در مرحله نهایی این جشنواره دانستند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان اضافه کرد: «روایت آنکه صبور بود» به کارگردانی «نیما جهان بین»، «رازها و دروغ‌های رام نشده» به کارگردانی «وحید درویشی»، «واحد ۲۲ چه خبره؟» به کارگردانی «رضا جوشعار»، «خلیج خوک‌ها» به کارگردانی «رضا جوینده»، «سیا ریحون» به کارگردانی «رضا عباسی» و «چهاردیواری» به کارگردانی «عبدالله بهادری» آثار راه یافته به این مرحله هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کمیته برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان این نمایش‌ها از روز ۱۲ آذر ماه در دو سالن شهید انصاری و نارون برای عموم و هیئت داوران اجرا می‌شوند.

مصباح با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده برای اجرای آثار ساعت ۱۱ صبح، 3 و 6 عصر است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در این ساعات به صورت رایگان آثار را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تعداد تماشاگران برای هر نمایش محدود است، تصریح کرد: عوامل اجرای جشنواره در جلوی در ورودی سالن‌ها حضور داشته و ضمن رعایت همه نکات بهداشتی به محض تکمیل شدن ظرفیت سالن‌ها از ورود افراد دیگر ممانعت به عمل می‌آورند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان همچنین ادامه داد: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران