در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت در گذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر

منوچهر هماوندی به دیار حق شتافت

محمدرضا علیزاده ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت در گذشت منوچهر هماوندی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان در متن این پیام آمده است:

 هرگز نمیرد آن که  دلش زنده شد به عشق

دست ترد اجل دوباره گلی چید از بوستان هنر این بار قرعه فال بنام هنرمندی متواضع و فروتن و دلسوز بود. «منوچهر هماوندی» هنرمند پیشکسوت تئاتر استان پر پرواز گشود. هماوندی در طول سالیان طولانی خدمت در حوزه هنر نمایش منشاء خدمات و پرورش شاگردان فراوانی بود. تواضع فراوان او شاید مانع شناخت کامل و خدماتش گردیده اما یاد او هرگز از یادها محو نخواهد شد. اینجانب ضایعه درگذشت این هنرمند متعهد و همکاری سخت کوش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به جامعه هنری استان و به ویژه نمایشگران ارجمند سراسر استان تسلیت عرض می‌نمایم.




مطالب مرتبط

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

نظرات کاربران