در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره اعلام شد

معرفی هیئت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان

اصغر همت، علی ایزدی و محمودرضا رحیمی به عنوان داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به تعیین داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان، اظهار کرد: اصغر همت، علی ایزدی و محمودرضا رحیمی به عنوان داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان انتخاب شده‌اند.

ناصر چنانی افزود: هیئت بازبینی این دوره از جشنواره متشکل از سیدمنصور ناصری، افشین القاسی و سعید آلبوعبادی از 25 تا 30 آبان کار بازبینی نمایش ها را انجام دادند و 7 نمایش را برای حضور در مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان انتخاب کردند.

وی یادآور شد: نمایش های «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی مجتبی رستمی فر از شهرستان اهواز، «دیگر» به کارگردانی ایوب بختیاری از شهرستان اهواز،«طبقه پایین خانه پدری» به کارگردانی مصطفی اتابک از شهرستان شوشتر،«باطلاق» به کارگردانی بهروز وفایی از شهرستان اندیمشک،«باد سرخ وزیدن گرفته» به کارگردانی نرگس نوری ممبینی از شهرستان رامهرمز، «فوبیا»به کارگردانی محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده از شهرستان دزفول و «قرنطینه شیشه ای» به کارگردانی سمیه مقدمی نیا از شهرستان دزفول 7 نمایشی هستند که بدون اولویت به مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان راه یافتند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کمیته برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان، این نمایش‌ها از روز جمعه 12 آذرماه جاری به مدت دو روز در شهرهای اهواز، شوشتر، اندیمشک، دزفول و رامهرمز اجرا می‌شوند.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان یکشنبه 14 آذرماه 1400 برگزار می شود.




مطالب مرتبط

علی ایزدی در هشتمین جلسه شورای تخصصی تدوین سند تحول هنرهای نمایشی مطرح کرد

هنر نمایش تقویت‌کننده مسائل فرهنگی و بهترین راه برای رفع آسیب‌های اجتماعی است
علی ایزدی در هشتمین جلسه شورای تخصصی تدوین سند تحول هنرهای نمایشی مطرح کرد

هنر نمایش تقویت‌کننده مسائل فرهنگی و بهترین راه برای رفع آسیب‌های اجتماعی است

هشتمین جلسه «شورای تخصصی تدوین سند تحول هنرهای نمایشی» با حضور برخی از هنرمندان و صاحب‌نظران تئاتر برگزار شد.

|

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

نظرات کاربران