در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره

جدول اجراهای سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان اعلام شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جدول اجراهای سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، ناصر چنانی با اعلام این خبر افزود: در روز نخست جشنواره جمعه 12 آذرماه 1400 نمایش «باد سرخ وزیدن گرفته» به نویسندگی مهدی آشوغ و کارگردانی نرگس نوری ممبینی از رامهرمز، نمایش «دیگر» به نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز و نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز اجرا می شوند.

وی افزود: در روز دوم جشنواره شنبه 13 آذرماه 1400 نمایش «باتلاق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی از اندیمشک، نمایش «فوبیا» به نویسندگی محمدرضا خردمند و محمد یوسفعلی زارعی و کارگردانی محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده از دزفول، نمایش «قرنطینه شیشه ای» به نویسندگی راضیه مقدمی نیا و کارگردانی سمیه مقدمی نیا از دزفول و نمایش «طبقه پایین خانه پدری» به نویسندگی علی حیدری و طیبه نیک آزاد به کارگردانی مصطفی اتابک از شوشتر به روی صحنه می روند.

چنانی ادامه داد: در این دوره از جشنواره مقرر شد گروه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی، به صورت غیر متمرکز در شهرستان مربوطه به اجرای نمایش بپردازند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: از این 7 گروه نمایشی،2 نمایش براساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا می کند.

گفتنی است آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان یکشنبه 14 آذرماه 1400  برگزار می شود.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران