در حال بارگذاری ...
توسط دبیر جشنواره:

هیئت انتخاب جشنواره منطقه ای مشگین شهر معرفی شدند

دبیر ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر، اعضای هیئت انتخاب و بازبینی این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ بهمن خادذم مسجد، عضو شورای سیاستگذاری و دبیر ششمین جشنواره تئاتری منطقه ای مشگین شهر با صدور ابلاغی، پرویزصابری، علی دانش وعلی ملکی  به عنوان اعضای هیئت انتخاب این رویداد نمایشی معرفی کرد.

ششمین دوره جشنواره منطقه ای مشگین شهر به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مشگین شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، موسسه هنرهای نمایشی استان و با مشارکت دستگاه های اجرایی در روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم آذرماه در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری مشگین شهر برگزار می شود. نامه های عاشقانه از خاورمیانه، جانوجواب، گل ها و گلوله ها، عاشقانه برای تمام فصول، کاغذ باطله، اندیشه ابری دلتنگ، کلانتر، سون باخیش، برای کلاه آهنی هاو زیر پلک ماه، عناوین نمایش هایی هستند که متقاضی حضور در این جشنواره هستند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران