در حال بارگذاری ...
در خانه پیشکسوت تئاتر اردشیر مددکار:

پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

در خانه اردشیر مددکار هنرمند پیشکسوت تئاتر استان، پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، صبح پنج شنبه 11 آذر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری و هنرمندان تئاتر پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری که توسط امید بسیم هنرمند گرافیست و نمایش استان طراحی شده بود، در خانه اردشیر مددکار هنرمند پیشکسوت تئاتر استان رونمایی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین ضمن قدردانی از اردشیر مدد کار برای تلاش در هنر تئاتر گفت: هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان از سرمایه های تئاتر هستند و باید از حضور این عزیزان برای اعتلای هنر تئاتر و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با هنر نمایش تلاش کرد.

شریفی رونمایی از پوستر جشنواره سی سوم توسط هنرمند پیشکسوت استان را برکت خواند افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دیگر سازمان های هنری استان تلاش خود را برای زنده نگاه داشتن این هنر شریف انجام می دهند ولی باید تئاتر هر چه بیشتر از سوی دولت حمایت شود چرا که هنوز این هنر به حمایت های دولتی وابسته است و می باید بودجه بیشتری برای این هنر والا اختصاص داد.

اردشیر مددکار هم در این آیین ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری و انجمن هنرهای نمایشی گفت: امیدوار هستم که با نیت خوب و پشتکار مسوولان و هنرمندان، گام‌های رو‌به‌جلویی در زمینه تئاتر برداشته شود. چرا که هنر تئاتر هنری انسان ساز و جامعه ساز است.

مددکار افزود: تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری بیش از نیم قرن است که نفس می کشد و از دیرباز هنرمندان تئاتر با سختی های فراوان و جیب خالی تلاش برای زنده نگاه داشتن این هنر عزیز داشتند.

وی اظهار داشت: بنده آمادگی خود برای هر گونه کمک به این هنر والا را اعلام می دارم و سپاسگزار همه عزیزان تئاتر استان هستم.خانواده تئاتر استان خانواده ای نجیب و دوست داشتنی است که باید هر چه بیشتر حمایت شود.

امید بسیم طراح پوستر جشنواره سی وسوم نیز درباره این طرح گفت: این طرح فضایی پاییزی دارد و تلاش کرده ام با توجه به رکود تئاتراستان در دو سال کرونایی اخیر نشان دهم که این هنر عزیز از خزان بیرون آمده و شکوفاییش با جشنواره سی و سوم تداوم خواهد داشت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری از 12 تا 15 آذر در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران