در حال بارگذاری ...
روز 16 آذر رقم می‌خورد؛

اجرای ویژه «رختشورشاه» برای هنرمندان

نمایش «رختشورشاه» به کارگردانی علی یداللهی روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه میزبان هنرمندان خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش سیاه‌بازی «رختشورشاه» که در تالار محراب روی صحنه است روز سه شنبه 16 آذرماه در ساعت 19 برای هنرمندان تئاتر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که به روز قبل از تاجگذاری احمدشاه می‌پردازد براساس نوشته بابک لطفی خواجه پاشا و توسط فرهاد نقدعلی نوشته شده است. در این نمایش انسی‌معزالدوله می‌خواهد با احمد‌شاه ازدواج کند اما شاه فرار می‌کند و به رختشورخانه کاخ پناه می‌برد و در آنجا مخفی می‌شود و...

علی بیک محمدی، جواد انصافی، ‌نگار مقدسی، کاظم برزگر، آزیتا نوری وفا، مجتبی گوهرخای، آرزو کریمی زند، سمانه ابن‌علی، شقایق بهرامی و الناز میرزا بازیگران این نمایش هستند.

گروه نوازندگان به سرپرستی علی جباری اجرای موسیقی زنده نمایش را بر عهده دارند. در این گروه کمانچه را علی جباری، تار را می‌ثم ابراهیمی و تنبک را پریا زندی می‌نوازند.

طراح لباس و حرکت نوید فرح مرزی، طراح صحنه و پوستر و بروشور علی یداللهی، طراح نور اکبر شجاعی هستند و نقاشی صحنه اثر ناصر عزیزی است. همچنین اختر تاجیک عکاس و پرهام محبیان و فهیمه کرمی دستیاران کارگردان هستند. فهیمه کرمی منشی صحنه این نمایش را نیز بر عهده دارد. زهرا شایان‌فر روابط عمومی، بردیا یداللهی مدیر صحنه هستند. ساخت دکور توسط جواد مرآتی انجام شده است.

نمایش «رختشورشاه» در سالن استاد جعفر والی مجموعه تئاتر محراب روی صحنه است. شماره تماس 09372362679 برای هماهنگی و رزرو ویژه هنرمندان محترم اعلام شده است.




مطالب مرتبط

نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش
نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش

احمدرضا حجارزاده: شاهنامه فردوسی یکی از غنی‌ترین منابع اقتباس داستان‌های ایرانی در قالب هنرهای نمایشی است اما سینما و تئاتر ایران از این مخزن بی‌پایان داستان‌های حماسی، اسطوره و پهلوانی، ...

|

نظرات کاربران