در حال بارگذاری ...
در حاشیه بیست و دومین جشنواره استانی رخ داد

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از پلاتوی در حال احداث تالار فرهنگ و هنر قم

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پلاتوی در حال احداث مجموعه تالار فرهنگ و هنر قم بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم به همراه سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، حسن دلیر معاون امور هنری اداره‌کل و علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان از پلاتوی در حال احداث مجموعه تالار فرهنگ و هنر قم بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این بازدید با اشاره به کمبود زیرساخت‌های هنری در قم، خواستار توجه ویژه در تقویت مراکز هنری استان شد و گفت: تلاش داریم با احداث دو پلاتو در مجموعه تالار فرهنگ و هنر، بخشی از نیاز هنرمندان تئاتر قم را برای اجرا و تمرین برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احداث این دو پلاتوی نمایش در مجموعه تالار فرهنگ و هنر نیازمند مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت ویژه مدیرکل هنرهای نمایشی، دغدغه مالی احداث این پلاتو برطرف شود و از دوران مدیریت ایشان، یادگار ارزشمندی برای هنرمندان قم باقی بماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تأکید کرد: در صورت حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساخت پلاتوی دوم نیز با حمایت اداره‌کل استان آغاز خواهد شد.




نظرات کاربران