در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیر جشنواره، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سعید نگراوی دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر عربی سلام خوزستان طی حکمی ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و مدیر درگاه تئاتر خوزستان را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

فرهیخته ارجمند جناب آقای ساسان شکوریان

به موجب این حکم و با نظر به تجربیات ارزشمند و اعتبارآفرین جناب عالی در حوزه هنرهای نمایشی، شما را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام منصوب می نمایم.

بدون شک حضور شما در پیشبرد اهداف این رویداد بین المللی و بینافرهنگی مثمر ثمر خواهد بود و در برگزاری هر چه بهتر و چشمگیرتر این رویداد نقش به سزایی خواهد داشت.

با تشکر و قدردانی فراوان از شما برای پذیرش این مسئولیت بزرگ، از خداوند رحمان و زحیم توفیق و سرافرازی تان را آرزومندم.

ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و مدیر روابط عمومی و درگاه تئاتر خوزستان است که در حوزه روابط عمومی و خبررسانی تئاتر خوزستان فعالیت مستمر و چشمگیر در سطح کشور دارد و مدیر رسانه ای و ستاد خبری و اطلاع رسانی جشنواره های ملی و استانی از دیگر فعالیت های وی است.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران، مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل و مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران