در حال بارگذاری ...
در پلاتوی استاد نجفلو:

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل به تماشای نمایش«دور از دسترس اطفال نگهداری شود» نشست

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با حضور در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، نمایش«دور از دسترس اطفال نگداری شود» را تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با حضور در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک، نمایش«دور از دسترس اطفال نگهداری شود» گار هنرمندان تئاتر شهرستان پارس آباد را به تماشا نشست. سعید نوریان، معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، بهنام بهشتی، دبیر ستادهماهنگی مبارز با مواد مخدر استان و نیز جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان هم از جمله تماشگران این نمایش بودند.

گروه اجرایی، اجرای این روز نمایش خود را به غریب منوچهری از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان تقدیم کرده است. این نمایش را که کار هنرمندان پارس آبادی است، فرشته فرشاد نوشته و حسین پورقلی کارگردانی کرده است.در این نمایش که اجرای آن تا پانزدهم آدر ادامه دارد، مجید مصدق، سیما بشارتی، اکبر صادقی و حسین پور قلی ایفای نقش می کنند. فرشاد آدیگوزلی  زینب مستانه، فیاض بهرام، داور نجفی، آیسان کاری، فردین ببری آذر و سحر احمدی هم به عنوان دستیار کارگردان، طراح لباس، طراح آفبش، موسیقی، گریم، برنامه ریزی و عکاس در این نمایش حضور دارند. این نمایش، پیش که از این در بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان هم حضور داشت، در  بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل که روزهای چهارم تا هفتم این ماه با قضاوت محمدعارف، ساسان قجر و علی فتوحی در اردبیل برگزار شد، ضمن کسب عنوان یکی از نمایش های برتر جشنواره، جوایز بازیگری اول زن، بازیگری مرد اول، کارگردانی اول، نمایشنامه نویسی اول و بازیگری مرد سوم را توسط اکبر صادقی، سیما بشارتی، حسین پورقلی، فرشته فرشاد و مجید مصدق به خود اختصاص داده است.

«دور از دسترس اطفال نگهداری شود» درباره پدر و مادری  است که به دلیل اعتیاد و مصرف شیشه، کودک معلول خود را آتش می زنندو ...




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران