در حال بارگذاری ...
سید محمد رستگاری اعلام کرد :

اقدام فراگیر فرمانداری یزد برای رفع مشکلات هنرمندان

سید محمد رستگاری فرماندار یزد گفت: فرمانداری یزد برای هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در راستای رفع مشکلات هنرمندان تسهیل‌گری ویژه انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد با اعلام این مطلب،  در خصوص برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد گفت: هنر تئاتر در مقایسه با سایر هنرها با توجه به حضور مستقیم مردم در تماشاخانه ها و اجرای زنده هنرمندان متفاوت است.
رستگاری در ادامه افزود: هنر تئاتر همواره تحول بخش به جریان ساز بوده است که فرهنگ جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.
فرماندار یزد اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد همواره هنرمندان یزدی با همه فراز و نشیب های موجود با تعامل و همدلی در صحنه حضور داشته و به رسالت خویش پایبند بوده‌اند.
وی با اشاره به تاثیرات اپیدمی کرونا بر اجراهای نمایش در دو سال اخیر عنوان کرد: از جریان تئاتر انتظار می رود که باز هم شاهد روشن شدن چراغ سالن ها و اجرای مستمر عزیزان تئاتر باشیم.

رستگاری در همین راستا افزودخوشبختانه برگزاری این جشنواره نوید امید بخشی برای روزهای پیشرو است.

این مقام مسئول با تاکید بر نقش حمایتی دستگاه های دولتی و عمومی از هنرمندان استان گفت" با توجه به اینکه در دوسال گذشته اهالی تئاتر از جمله اقشار متضرر جامعه بودند قطعاً در دولت و بین مدیران دولتی نگاه و تدابیر ویژه ای در جهت حمایت از این عزیزان اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نهادهایی همچون مجموعه شهرداری و شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان می‌توانند در جهت رفع مشکلات به مسائل هنرمندان بخصوص مشکلات زیر ساختی بپردازند.
وی در پایان تاکید کرد در مجموعه فرمانداری شهرستان یزد برای هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها تسهیل‌گری ویژه‌ای خواهیم داشت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عمران خان، هنرمند هندوستانی حاضر در جشنواره اردکان

حال تئاتر ایران خوب است و به پیشرفتش ادامه می‌دهد
گفت‌وگو با عمران خان، هنرمند هندوستانی حاضر در جشنواره اردکان

حال تئاتر ایران خوب است و به پیشرفتش ادامه می‌دهد

عمران خان، هنرمند هندوستانی و یکی از سخنرانان بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان می‌گوید تئاتر ایران دوباره به او ثابت کرده است که با حال خوبش، راه پیشرفتش را ادامه می‌دهد.

|

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند
آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند

با شادپیمایی عروسک‌ها، حرکت خودروی موزیکال و تریلی سیار تئاتر و اجرای برنامه توسط هنرمندان سرشناس تلویزیون، زنگ آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان (استان یزد) نواخته شد.

|

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهشت در آتش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی، همراه با تقدیر از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران