در حال بارگذاری ...
با وجود امکان استفاده از ظرفیت کامل فروش بلیت

«سه‌گانه پاریسی» با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود

با وجود امکان استفاده از سقف ظرفیت فروش بلیت، «سه گانه پاریسی» همچنان به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند است.

به گزارش ایران تئاتر، شب گذشته اجرای نمایش «سه‌گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

آقاخانی که موسس و سرپرست گروه تئاتر پوشه است، درباره اجرای این نمایش عنوان کرد: با وجود اینکه مسئولان امکان استفاده از سقف ظرفیت فروش بلیت را اعلام کرده‌اند، اما این گروه همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند است.

او افزود: این اتفاق ممکن است گروه را با ضرر اقتصادی روبه‌رو کند اما برای نمایش «سه‌گانه پاریسی» صندلی‌ها با فاصله به فروش می‌رسند.

کارگردان نمایش‌های «جنوب از شمال غربی» و «شیروانی داغ» گفت: «سه گانه پاریسی» را برای این روزها و این روزگار کار کرده‌ام. اصرار دارم لبخند روی لب مردم رنج کشیده کشورم بنشانم و کاری صمیمی و جمع و جور، متناسب با امکانات این روزها ارائه دهم. نمی‌توانم درست در بزنگاهِ ارائه آن به مخاطب، اهداف اصلی‌ام را فراموش کنم. به همین دلیل از این پس و بعد از افتتاح این نمایش، بلیت تمام اجراهای این اثر با هماهنگی تیوال، بر مبنای فاصله‌گذاری ارائه خواهد شد تا مخاطبان برای حضور در سالن نمایش با اطمینان اقدام کنند.

«سه‌گانه پاریسی» تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر پوشه است که تا ۱۷ دی‌ماه، هر شب به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد سمندریانِ تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام
نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام

احمدرضا حجارزاده: سال‌هاست خاورمیانه و انبوه حوادث بی‌پایانش به عنوان محور جذابی برای تولید آثار ادبی و تصویری، مورد توجه نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران و جهان قرار گرفته است. گرچه چندان ...

|

مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است
مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است

مونا فرجاد، بازیگر و کارگردان «اتاقی در هتل» با اشاره به اینکه کمدی آثار سایمون در زندگی شخصیت‌های او جاری است، می‌گوید تمرکز خود را روی طبیعی بودن نقش‌‎ها فارغ از اغراق در بار کمدی آن‌ها گذاشته است.

|

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نظرات کاربران