در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با ایام فاطمیه:

شهروندان خلخالی به تماشای نمایش «ستاره های شط» می‌نشینند

هم‌زمان با ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش«ستاره های شط»، کار گروه تئاتر صبا در مجتمع فرهنگی و هنری خلخال اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ همزمان با ایام سوگواری و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، نمایش«ستاره های شط»، کار گروه تئاتر صبا در روزهای بیست و ششم تا سی ام آذرماه در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری خلخال  به روی صحنه می رود.

«ستاره های شط» در بخش اولی های دوره بیست و نهم جشنواره تئاتر استانی اردبیل حضور داشت و در هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال هم توانسته بود جوایز بازیگری نوجوان و نمایشنامه نویسی را به خود اختصاص دهد.

لیلی سلمانی، این نمایش را نوشته و کارگردانی کرده است و محی الدین دوستی، محسن محمدی، مهدی سیفی، مرتضی رحیمی و محمد حسام مهریان در آن  ایفای نقش می کنند.

سلمان شفیعی، محی الدین دوستی، حمید رضا حبیبی، رضا خبازی، علیرضا قنبرزاده، سوین شفیعی، نسیما شفیعی و داود باستان به عنوان سرپرست گروه، دستیار و برنامه ریز، طراح آفیش و بروشور، منشی صحنه، مسئول صحنه و طراح  لباس، لیلی سلمانی را در اجرای این نمایش همراهی  می کنند. این نمایش داستان نقاش هنرمندی است که در پی  نقشی است که به او محول شده است. او از ایفای این نقش عاجز است و...




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران