در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره اعلام شد؛

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

محمد ربیع احمدخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اسامی داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، با صدور احکامی جداگانه از سوی محمدربیع احمدخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان، هوشنگ هیهاوند، محسن سراجی و علیرضا همتیان به عنوان داوران این دوره از جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

در متن این احکام آمده: 

نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه هنرهای نمایشی و با عنایت به پیشنهاد دبیر اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیأت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و همکاری سایر عوامل اجرایی در برگزاری هرچه شکوهمند این رویداد مهم موفق و مؤید باشید.

گفتنی است در سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان 6 اثر از سه شهرستان استان زنجان از 22 لغایت 24 آذر ماه 1400 به رقابت خواهند پرداخت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

محسن سراجی: نمایش خیابانی باید جلوه‌گاه هویت فرهنگی و بومی باشد
گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

محسن سراجی: نمایش خیابانی باید جلوه‌گاه هویت فرهنگی و بومی باشد

محسن سراجی که به همراه سعید نجفیان و ساسان قجر داوری سی‌وپنجمین جشنواره استان زنجان را عهده‌دار بوده، معتقد است تا وقتی تئاتر هویت مستقل فرهنگی خود را پیدا نکند ضرورت برگزاری جشنواره‌های مختلف احساس نمی‌شود و اگر نمایش خیابانی جلوه‌گاه هویت فرهنگی، بومی، محلی، زبانی و ...

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران