در حال بارگذاری ...
علی اوسیوند مطرح کرد:

نمایش حماسه‌ها و رشادت‌های مقاومت مردم کمترین وظیفه هنرمندان است

داور جشنواره تئاتر لاله‌های بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و گفت: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر  از خوزستان، علی اوسیوند بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون و یکی از اعضا هیات داوران جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: نمایش‌هایی که در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حضور دارند، مربوط به بمباران هوایی این شهر در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ هستند و برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در دنیا مرسوم است و باید با این موضوع محترمانه برخورد کنیم و قدردان شهدای کشورمان باشیم.

داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزود: به نمایش گذاشتن حماسه‌ها و رشادت‌های مقاومت مردم کشورمان در جنگ تحمیلی، کوچک ترین وظیفه ما در زمینه فرهنگی و تئاتر، در برابر کار عظیم آنها است.

او اذعان کرد: باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود چرا که به عنوان یک کار فرهنگی ریشه‌ای محسوب می‌شود و ضرورت دارد برای آن ارزش قائل شویم تا آیندگان بدانند آرامش و امنیت کشور، با رشادت‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

اوسیوند با اشاره به اینکه شهدا از بالاترین و بهترین هدیه خداوند که جان خودشان بود گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم تصریح کرد: این موضوع ظرفیت بسیار بیشتری برای انجام کارهای فرهنگی  و تولید آثار نمایشی دارد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر، یادآور شد: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری هم به همراه دارد و می‌توانیم بواسطه محصولات هنری فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با دبیری علی بازگیر از روز 20 تا 23 آذرماه جاری در شهرستان اندیمشک استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران