در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی

«تیمار» و «بادکنک های قرمز» به جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی روز بیست و یکم آذر ماه ۱۴۰۰ در مجل تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ارومیه برگزار گردید و برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی،در این جلسه در ابتدا بابک رستم زاد دبیر اجرایی جشنواره ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان جلسه گزارش کاری از روند برگزاری جشنواره را ارائه داد. سپس بهزاد فراهانی در مورد آثار شرکت کننده در جشنواره سخنانی را مطرح و نقاط ضعف و قوت این جشنواره را گوشزد کرد.دکتر رحیم عبدالرحیم زاده به عنوان نماینده هیات داوران بیانیه هیات داوران را قراعت و سپس غریب منوچهری برگزیدگان جشنواره را معرفی کرد.
آرای هیات داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی متشکل از بهزاد فراهانی،دکتر رحیم عبدالرحیم زاده و غریب منوچهری به شرح زیر اعلام شد:


بخش اقلام تبلیغاتی بروشور و پوستر
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح برگزیده بروشور و پوستر به حمیدرضا حمزه پور برای نمایش افسون معبد سوخته از ارومیه تعلق گرفت.
بخش طراحی نور
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح نور برگزیده جشنواره به ایلیا علیخواه طراح نور نمایش آرش از ارومیه تعلق گرفت.
بخش طراحی گریم
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح گریم برگزیده به الهه خلیلی طراح گریم نمایش افسون معبد سوخته از ارومیه تعلق گرفت.
بخش طراحی لباس
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح لباس برگزیده به سجاد تارقلی طراح لباس نمایش غریب حیدر از نقده اهدا شد.
بخش موسیقی 
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح موسیقی برگزیده به موژان کریمی و دیار بانگین گروه موسیقی نمایش آرش از ارومیه تعلق گرفت.
طراحی صحنه 
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره با عنوان طراح صحنه برگزیده جشنواره به آرمان خضر آقا برای نمایش یک شب ماه بیرون میاد از شهرستان بوکان تعلق گرفت.


بخش بازیگری زن
در این بخش هیات داوران سه برگزیده را بدون اولویت معرفی کردند:
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره بدون اولویت تعلق گرفت به:
زینب خیر الهی برای نمایش محاق از میاندوآب
فرشته شجاع برای نمایش ماهی‌ها می‌میرند از ارومیه
رقیه محمد زاده برای نمایش هیچ کس ر محکم بغل نکن از شوط


بخش بازیگری مرد
در این بخش هیات داوران دو برگزیده بدون اولویت را معرفی نمودند:
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره بدون اولویت تعلق گرفت به:
هادی نقودی برای نمایش بادکن‌های قرمز از تکاب
آلان مریوانی برای نمایش آخرش یه شب ماه بیرون میاد از بوکان
در بخش بازیگری هیات داوران یک جایزه گروهی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی را به گروه بازیگران اصلی نمایش تیمار از ارومیه اهدا کردند.

 بخش نویسندگی 
هیات داوران ضمن ادای احترام به اساتید بزرگوار این حوزه استاد بهرام بیضایی،مرحوم اکبر رادی و نغمه ثمینی و سپاس از نویسندگان غیر بومی حاضر در جشنواره به منظور حمایت از نویسندگان بومی جایزه نقدی و لوح سپاس جشنواره را به سه نویسنده بومی استان:
سامان حسن زاده ، شهریار نیریز نقده ، علی قبچاق اهدا کردند .

 

بخش کارگردانی 
هیات داوران در این بخش دو برگزیده بدون الویت را معرفی کردند:
دیپلم افتخار،تندیس و جایزه نقدی جشنواره به سامان حسن زاده کارگردان نمایش تیمار و حجت قاسم نژاد کارگردان نمایش بادکنک‌های قرمز تعلق گرفت.

 

در پایان دو نمایش تیمار به کارگردانی سامان حسن زاده از ارومیه و نمایش بادکنک‌های قرمز به کارگردانی حجت قاسم نژاد از تکاب بدون اولویت به دبیر خانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.




نظرات کاربران