در حال بارگذاری ...
گفتگو با «میلاد محمد نژاد» نفر اول مرد بازیگری در سی‌وسومین جشنواره تئاتر مازندران

تک پرسوناژ یکی از سخت‌ترین اجراهای نمایش

میلاد محمد نژاد هنرمند جوان ساروی که در عرصه نمایش و تئاتر کار میکند. او کار خود را از سن ۱۱ سالگی شروع کرد، او در تئاتر های زیادی ایفای نقش داشت و همچنین در سال ۱۴۰۰در سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران به عنوان نفر اول مرد برگزیده شد.

میلاد محمد نژاد برگزیده بازیگری سی و سومین جشنواره تئاتر استان در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در مازندران گفت : جشنواره تئاتر امسال به علت حضور گروه ها و نمایش‌های بسیار خوب و حضور اساتید برتر تئاتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. این جشنواره با چالش ها و سختی هایی نیز رو به رو شد که البته این امر مربوط به دبیرخانه نبوده است، ظرفیت سالن ها متناسب با استقبال مردم نبوده و در بسیاری از اجراها مخاطبان و دوستان نتوانستند برای تماشای نمایش حضور داشته باشند، و این نشان‌دهنده نیاز یک سالن فرهنگی مناسب است تا پاسخگوی ظرفیت بالاتر باشد. از اینرو مسئولین برای برپایی هرچه بهتر جشنواره در سال آینده مجتمع فرهنگی ساری که در راستای اجراها، مراسمات، نمایش‌ها و.. بنا شد را افتتاح نمایند تا برنامه‌ها با نورپردازی، صداگذاری و کیفیت بهتری به نمایش درآید.

میلاد محمد نژاد  اظهار داشت: نمایشی که من در آن حضور داشتم به نویسندگی «محمد چرمچی» به نام «حقایقی درباره‌ی یک ماهی مرده» بود که تک پرسوناژ (تک گویی در نمایش) بود. تک پرسوناژ یکی از سخت‌ترین اجراهای  تئاتر محسوب می‌شود که مسئولیت تمام تلاش های ۱۵ _۱۶ نفر گروه و عوامل پشت صحنه که به مدت ۳_۲ ماه زحمت کشیدند، فقط بر عهده یک نفر است و آن یک نفر باید سعی کند تا نتیجه زحمات تمام گروه را هدر ندهد.

او در پایان خاطر نشان کرد: گروه نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» در چهار بخش کاندید جشنواره شد، بخش کارگردانی آقای «حسینی»، طراحی صحنه آقای «کاظمی نیا»، طراحی پوستر آقای«تسبیحی» که جزو پوستر برتر سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران شد و من نیز خدا را شاکرم، توانستم مسئولیتی که بر عهده بنده بود را به درستی انجام دهم و نفر اول مرد در بخش بازیگری شوم.

محمد نژاد در پایان گفت :آرزوی موفقیت دارم برای دو گروهی که از مازندران به جشنواره فجر راه پیدا کردند و امید است هرساله جشنواره با کیفیت تر از سال قبل برگزار شود.




مطالب مرتبط

در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی
در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی

فعالان تئاتر خیابانی مازندران، در نامه‌ای به شهرام نوشیر، از تغییرات و تحولات اساسی در کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی و افزوده شدن بخش تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر استان‌ها، تشکر و تقدیر کردند.

|

با اعلام آرای هیئت داوران

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر مازندران برگزیدگانش را شناخت
با اعلام آرای هیئت داوران

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر مازندران برگزیدگانش را شناخت

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران 23 آبان در آیین اختتامیه برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد و 4 اثر به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. این نمایش‌ها در بخش صحنه‌ای «خواب نامه» و «کارنامه بندار بیدخش» و در بخش خیابانی «پوتین» و «مغزهای کادو‌پیچ‌شده» ...

|

در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک
در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک

دو عضو هیئت منتقدان دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان در نخستین کارگاه نقد و بررسی و تحلیل آثار با اشاره به ایده‌های خوب آثار از لزوم توجه به تکنیک در اجرای پانتومیم گفتند.

|

نظرات کاربران