در حال بارگذاری ...
یادداشت مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران برای سی و سومین دوره‌ جشنواره‌های تئاتر استانی

روشنای امید هنرمندان تئاتر پس از ماه‌ها سکوت

ایران تئاتر - رضا بصیرت: تئاتر ایران در دو ماه گذشته جان تازه‌ای یافته است، برگزاری سی و سومین دوره‌ی جشنواره‌های تئاتر استانی با همت انجمن هنر‌های نمایشی در استان‌ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها روشنای امید هنرمندان تئاتر بود پس از ماه‌ها سکوت.

دیدار‌ها، اجرا‌ها، نقد‌ها و صدای تئاتر که در شهر‌ها پیچید و اعلام حضور کرد.

هنرمندان عزیزمان در سراسر کشور به میدان آمدند، با عشق، با جان و دل، منتخب تولیدات سالانه خود را در جدول گذاردند و در قالب ستاد‌های اجرایی هنرمندانه و با تمام کاستی‌ها و دغدغه‌های بهداشتی جشنواره‌ها را برگزار کردند.

باید ایستاد و به احترام این بزرگی تعظیم نمود.

درود و سپاس بیکران به فعالان تئاتر استان‌ها به ویژه ستاد‌های برگزاری، دبیران و همه کسانی که در برگزاری جشنواره‌ها تلاش نمودند.

امید به روز‌های بهتر، امید به شور و حال مجدد تئاتر، امید به نهادینه شدن هنر فاخر تئاتر در سطح جامعه، امید به روزی که تئاتر یک ضرورت پنداشته شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی‌حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی‌حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی‌حسین، عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در مورد معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، ...

|

نظرات کاربران