در حال بارگذاری ...
طی دیدار مدیران فرهنگ وارشاد اسلامی و شهرداری تاکید شد:

در کنار هم برای حمایت از هنرمندان گیلان

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نشست که در دفتر مدیرکل برگزار شد بر ایجاد جبهه متحد فرهنگی برای انجام کارهای بزرگ به نفع مردم و فعالان عرصه فرهنگ-هنر و رسانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در پی ایجاد ساز و کار مشترک برای همکاری با مجموعه شهرداری به نفع فعالیت های مختلف حوزه فرهنگ و هنر هستیم .

ثقتی در ارتباط با وضعیت تالار مرکزی رشت اظهار داشت:باهمکاری سید امیرحسین علوی شهردار رشت تلاش خواهیم کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن این تالار راه‌اندازی و به ویترین خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با توجه به مقوله فراسازمانی بودن فرهنگ خاطرنشان کرد:لازم است تمامی نهادهای اجرایی،سازمان‌های مردم‌نهاد،نهادهای فرهنگی و هنری خصوصی و دولتی و از همه مهم‌تر هنرمندان،ظرفیتشان را به صحنه بیاورند تا اعتلای فرهنگ و هنر گیلان رقم بخورد.

رضا ثقتی با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تالار مرکزی رشت را با همکاری و حمایت دلسوزان این شهر با قدرت و با مدیریت ارشاد بازگشایی کنیم،گفت:بخش فرهنگ و هنر گیلان دغدغه‌های متعددی دارد که سعی خواهیم کرد همه آنها را یکی پس از دیگری با حمایت خانواده فرهنگی استان رفع کنیم.

ساخت تالار مرکزی رشت به عنوان یکی از زیر ساخت‌های فرهنگی و با هدف ارائه بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی - هنری در سال ۱۳۸۶ آغاز و اسفند ماه ۹۷ افتتاح شد؛ اما با همه‌گیری ویروس کرونا این مجموعه فرهنگی تعطیل و تاکنون نیز ادامه یافته است.

 




نظرات کاربران