در حال بارگذاری ...
همزمان با سال روز شهادت سردار سلیمانی از سوی گروه نمایش ایل لردگان

«زخم گشوده جهان» در شهرکرد به روی صحنه می رود

نمایش «زخم گشوده جهان» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی اکبر دانیالی لردگانی کاری از گروه تئاتر ایل لردگان ۱۱ تا ۲۰ دی ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، نمایش «زخم گشوده جهان» به سفارش انجمن هنرهای نمایشی کشور پروژه نخل سرخ است و همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی به مدت 9 شب در شهرکرد اجرا خواهد شد.

این نمایش نوشته مجید دیندار با موضوع محور مقاومت در جنگ با داعش است. و تلاش دارد نگاه مردم سوریه به رزمندگان ایران اسلامی و جبهه مقاومت را به نمایش بگذارد.

زخم گشوده جهان داستان روابط انسانی حین جنگ  را روایت می کند و راضیه رئیسی، علی جمالی و اکبر دانیالی لردگانی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

مرضیه فرهنگ طراح لباس، سجاد شیرازی آهنگساز و اجرا موسیقی، سروش خورشیدی نوازنده عود، مهسا قاسمی سولیست، داود امینیان طراح نور، شهره رئیسی طراح یروشور، یسنا حافظی مدیر صحنه، افشین شهبازی و سعید صیادی عوامل صحنه و هادی امیدی خدمات از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 11 تا 20 دی ماه  ساعت 18 به تماشا خانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی میدان ابوریحان مراجعه نمایند.

 




مطالب مرتبط

اداره‌کل هنرهای نمایشی، حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

اداره‌کل هنرهای نمایشی، حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

اداره‌کل هنرهای نمایشی، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و این حرکت تروریستی را بیانگر ورشکستگی و سردرگمی اسرائیل غاصب پس از شکست حقیرانه در غزه دانست.

|

ایستاده در برابر سیاهی

ایستاده در برابر سیاهی

مهدی حامدسقایان*: مقاومت مسیری است که انسان‌ها با هر نوع نگاه و نگرشی برای رسیدن به قله و هدف نهاییِ خود در آن گام برمی‌دارند. درواقع مقاومت تعریفی است از تحمل و استقامت فردی و اجتماعی، ...

|

نظرات کاربران