در حال بارگذاری ...
با حضور معاون وزیر ، استاندار و اهالی فرهنگ و هنر

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، برگزار و در این مراسم از زحمات حجت الاسلام عباس دانشی تقدیر و سینا دلشادی به عنوان مدیرکل جدید استان معارفه شد.

به گزارش ایران  تئاتر از استان مرکزی، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، امروز، ۱۲ دی با حضور سید محمد هاشمی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار  و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در فرهگسرای آیینه اراک برگزار شد. در این مراسم از زحمات حجت الاسلام عباس دانشی تقدیر و سینا دلشادی به عنوان مدیرکل جدید استان معارفه شد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم گفت:با تمام وجود به گفتمان مسئله محوری اعتقاد داریم و با تشکیل اتاق فکر با نخبگان علیرغم کاستی‌های موجود با اصلاح فرآیندها وضعیت را بهبود خواهیم داد.

سینا دلشادی بیان کرد:نسبت به تمام استعدادهای فرهنگی در تمام نقاط استان مسئولیم و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان باید تجمیع شده و به اهالی فرهنگ بسپاریم.

وی افزود:اعتقاد دارم هنر می‌تواند به شادی و امید منجر شود و همه باهم باید برای اعتلای ارزش‌های دینی و قرآنی تلاش کنیم.

شایان ذکر است سینا دلشادی پیش از این به عنوان یکی از هنرمندان خوشنام هنر نمایش استان شناخته شده و آثار متعدد مکتوب و نمایشی در کارنامه‌ی هنری خود دارد




نظرات کاربران