در حال بارگذاری ...

پخش آنلاین یک نمایش هم‌زمان با اجرای صحنه‌ای

نمایش «سه‌گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی هم‌زمان با اجرای صحنه‌ای به‌صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر پوشه در آخرین اثر خود به‌صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

بر این اساس، نمایش «سه‌گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای ۱۳، ۱۴، ۱۶ و ۱۷ دی‌ماه، ساعت ۲۰، هم‌زمان با اجرای صحنه‌ای، برای اولین بار به‌صورت آنلاین و مجازی از سایت آپارات پخش می‌شود.

ایوب آقاخانی سرپرست و مؤسس گروه تئاتر پوشه دراین‌باره عنوان کرد: نمی‌دانم این خدمت‌رسانی گروه پوشه به هم‌وطنان تئاتردوست در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف چقدر موفق و مفید خواهد بود‌؛ اما معتقدم با این کار مرزهای جدیدی را در مجازی کردن تئاتر زنده گشوده‌ایم که برای من و گروهم دستاوردی کلان محسوب می‌شود و امیدوارم جریان‌ساز باشد، با توجه به اینکه در کشور هیچ سابقه‌ای برای این کار وجود ندارد و ما برای نخستین بار این تجربه را عملی می‌کنیم.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/event/5863 بلیت تماشای مجازی این نمایش را خریداری کنند.

«سه‌گانه پاریسی» جدیدترین کار گروه تئاتر پوشه به تهیه‌کنندگی مهدی سهرابی و جواد راهزانی است که تا ۱۷ دی‌ماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

ایوب آقاخانی و وحید نفر بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارت‌اند از: مدیر تولید و مجری طرح: سجاد ‌قاطعی، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه: مهرنوش ‌بیگ‌‌زاده، طراح صحنه: سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح لباس: ماهرخ ‌سلیمانی ‌پور، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح گرافیک: سجاد ‌قاطعی، مدیر صحنه: محمدحسن ‌درباغی ‌فرد، گروه تولید: امید شمس، عکاس: حسین گلستان.

پیشتر نمایش کریولانوس به کارگردانی مصطفی کوشکی اولین پخش زنده همزمان بااجرا را در شهریور ۹۹تجربه کرده بود .

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نظرات کاربران