در حال بارگذاری ...
استاندار اردبیل:

حوزه فرهنگ و هنر، مغفول و مهجور مانده است

استاندار اردبیل در دیدار با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان، گفت: حوزه فرهنگ و هنر، مغفول و مهجور مانده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان اردبیل؛ سید حامد عاملی استاندار اردبیل در اولین نشست صمیمی خود با اهالی فرهنگ و هنر اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد،با قدردانی از تلاش‌های هنرمندان استان برای صیانت از ارزش‌های اصیل اسلامی و تولید آثار فرهنگی و هنری،گفت:از اولین زمانهای کاری و مسئولیت در استانداری،دغدغه اساسی این است که برای فرهنگ و هنر استان،چه کاری میتوان کرد چرا که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در همه لحاظ و ابعاد بسیار والاست. وی با بیان اینکه با اصلاح رویه‌های غلط،بخصوص رویه‌های غلط فرهنگی،میتوان به جهش‌های بزرگی در استان دست یافت و به مقصدها و دستاوردهای بزرگی رسید،اظهار داشت:حوزه فرهنگ و هنر از مهمترین حوزه‌ها در استان است و برخلاف این امر،حوزه فرهنگ و هنر،مغفول و مهجور مانده است و تمام سعی ما اهمیت دادن به مقوله فرهنگ و هنر در استان است.

سید حامد عاملی با بیان اینکه،بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی که وجود دارد از طریق مقوله فرهنگی حل خواهد شد و در این راستا،مسائل و آسیب‌ها با حضور نخبگان و صاحبان فرهنگ و هنر استان،چاره اندیشی خواهد شد،گفت:از حداقل امکانات موجود فرهنگی و هنری استان نیز باید استفاده شود تا بهترین استفاده و بهره وری را شاهد بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هنرمندان در تقویت فرهنگ عمومی نقش ویژه‌ای دارند،افزود:اگر بخواهیم آینده‌ای را برای استان،متصور باشیم باید در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گذاری نمود چرا که،سرمایه اصلی استان،فرهنگ و هنر است و برای تربیت نسل آینده باید به این مقوله اهمیت داد و پرداخت نمود.

در این نشست صمیمی،تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر به نمایندگی،مشکلات و انتقادات و دغدغه‌ها ی خود را در حوزه‌های مربوطه فرهنگ و هنر استان مطرح کردند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران