در حال بارگذاری ...
قائم مقام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر :

کشف استعدادها، توانمندسازی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر

قائم مقام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در اردبیل، گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر، کشف استعدادها، توانمندسازی و نیز حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان اردبیل؛ فرزاد طایفه حیدری، قائم مقام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر کشور در جریان سفر به استان اردبیل، در نشست بررسی مسائل و مشکلات صندوق اعتباری هنر استان اردبیل در سالن شهدای هنرمندان استان  که با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای اردبیل ونیز رؤسای انجمن های سینمایی، نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و شعر ادب استان اردبیل و همچنین مسئول ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، با اشاره به اهداف و برنامه های صندوق اعتباری هنر، گفت: صندوق اعتباری هنر کشور با هدف بهره‌گیری عادلانه تمامی هنرمندان از خدمات صندوق در تلاش است و هدفمان از سفر به استانها، بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان و یافتن راهکاری برای حل آنهاست.

با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل،افزود:رویکرد صندوق اعتباری هنر کشف استعدادها و توانمندسازی و همچنین حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر است که با توجه به ضوابط و مقررات با ارائه خدمات و تسهیلات صندوق اعتباری هنر حمایت‌های لازم از آن‌ها انجام ‌شود.

طایفه حیدری با بیان اینکه در صندوق اعتباری هنرمندان،نقشه راهی تدوین و پیش‌بینی شده است که سیاست‌های حمایتی آن بر پایه تکریم هنرمندان،بیمه تأمین اجتماعی،بیمه تکمیلی،ارائه تسهیلات،مستمری و خدمات رفاهی است،افزود:این نقشه راه،برای ایام کرونا و متناسب با شرایط هنرمندان،که از این وضعیت متضرر شده‌اند،پیش بینی شده است.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز،ضمن تقدیر و تشکر از قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور در سفر به استان اردبیل،گفت:اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل از نجیب‌ترین و شریف‌ترین فعالین حوزه فرهنگ و هنر کشور هستند و همیشه در عرصه‌های مختلف،اثرات مثبت فعالیت هایشان را در جامعه شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل و در راستای حمایت از مناطق محروم و کم برخوردار همچون اردبیل،خواستار مساعدت صندوق اعتباری هنر کشور از هنرمندان استان شد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران