در حال بارگذاری ...
عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست با هیئت رئیسه انجمن نمایش گفت:

برای تکمیل زیرساخت‌های سالن و پلاتوهای کردستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

ساخت تالار مرکزی سنندج و پنج پلاتو در پنج شهرستان از نیازهای اساسی حوزه تئاتر است و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز بر تکمیل زیرساخت‌های سالن و پلاتوهای کردستان تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان، اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان در نشستی دوساعته با  عبید رستمی مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های انجمن در چند ماه گذشته و برنامه های پیش روی انجمن استان و تقدیر و تشکر از عموم هنرمندان تئاتر استان که علی رغم مشکلات فراوان موجود، نسبت به تولید، اجرای عمومی و حضور در جشنواره‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای نموده‌اند، ابراز امیدواری کردند با بهتر شدن وضعیت کرونایی استان و کشور، فعالیت های انجمن و هنرمندان تئاتر استان در زمینه اجرای عمومی و کلاس های آموزشی رونق بیشتری یابد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این  جلسه ضمن تقدیر از  فعالیت های مثبت انجمن نمایش استان گفت: استان کردستان همیشه مهد فرهنگ وهنر بوده است و خواهدبود . وجود فرهیختگان و هنرمندان نام آشنای ایران و جهان در استانمان، مایه مباهات و افتخار است. پس رسالت اداره کل ارشاد اسلامی پاسداشت این مفاخر ارزشمند بوده و در جهت فراهم نمودن زیر ساختهای اساسی و ضروری نیاز استان ، برای استفاده حداکثری هنرمندان ، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و سستی نخواهد نمود.

وی افزود: تلاش برای  روند ساخت پلاتوهای استان و تالار بزرگ مرکزی سنندج و جذب برخی اعتبارات لازم جهت تسریع بخشی به عملیات عمرانی پلاتوهای در دست ساخت و تجهیز نور و صوت پلاتوهای به اتمام رسیده از پیگیری‌های اداره کل است.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران