در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر اوج در قم

«روز قشنگ سارا» توسط کودکان اوتیسم و کم توان ذهنی اجرا شد

نمایش " روز قشنگ سارا " با تلاش گروه تئاتر معلولین استان قم و کارگردانی اعظم دلداده در تالار فرهنگ و هنر این شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم،نمایش «روز قشنگ سارا» به نویسندگی عباس دوست‌قرین و کارگردانی اعظم دلداده و با هنرمندی کودکان اوتیسم و کم‌توان ذهنی در قم به اجرا درآمد.

این نمایش از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه به‌مدت سه روز ساعت ۱۷.۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم به‌روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب مخاطبان و خانواده‌ها مواجه شد. همچنین در آخرین روز اجرای این نمایش نیز جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی ، پیشکسوتان تئاتر و مسئولین فرهنگی و هنری استان قم به تماشای این نمایش نشستند.در این مراسم ، مبلغ دو میلیون تومان از طرف انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به این نمایش تقدیم شد.

در نمایش روز قشنگ سارا،مائده یوسفی،میلاد معارف وند،امیر حسین مهدی زاده و رضا باقری با همراهی ناهید ملکی،زهرا معارف وند،منصوره اصفهانی و مریم طیبی به ایفای نقش پرداخته و هادی مهدی زاده نیز نوازندگی گیتار را بر عهده داشت.

همچنین حسن حسنی تهیه‌کننده،یوسف یزدانی دستیار کارگردان،امید ایزدی ساخت تیزر،محسن سروش مدیر صحنه،هانی احمدزاده مدیر رسانه‌ای،مرتضی فرحناک طراح پوستر و بروشور و سعید کشاورز مجری طرح این نمایش هستند.

نمایش روز قشنگ سارا با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان قم و به همت گروه تئاتر اوج به اجرا درآمد.




نظرات کاربران